Νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια σε ότι αφορά την μοιραία πτήση 738 της Flydubai η οποία κατέπεσε στο Ροστόβ της Ρωσίας το Σάββατο τα ξημερώματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν από τον πύργο ελέγχου, το Boeing 737-800 έκανε την πρώτη απόπειρα προσγείωσης στο αεροδρόμιο στις 01.41 τοπική ώρα, η οποία ήταν και αποτυχημένη λόγω καιρικών συνθηκών.
Μετά από αυτό το αεροπλάνο βρέθηκε ξανά στον αέρα κάνοντας κύκλους στην περιοχή του αεροδρομίου σε ύψους αρχικά 8.000 ποδών ενώ μετά από 30 λεπτά πτήσης σ' αυτό το ύψος, ανέβηκε στα 15.000 πόδια.
Μετά από δύο ολόκληρες ώρες σε κατάσταση αναμονής, το πλήρωμα επιχείρησε την δεύτερη και μοιραία απόπειρα προσγείωσης στον διάδρομο 22 του αεροδρομίου του Ροστόβ.
Όπως αναφέρουν τα στοιχεία, στον διάδρομο εκείνη την στιγμή φυσούσαν άνεμοι 27 knots ενώ υπήρχαν και ριπές που έφθαναν έως και τα 42 knots. Το πλήρωμα παρ' όλα αυτά ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κάνει έναν ακόμα γύρο πάνω από το αεροδρόμιο, κάτι το οποίο δεν έγινε, καθώς συνετρίβη στην αρχή περίπου του διαδρόμου, ακριβώς 03.43 τοπική ώρα.
Το αεροπλάνο σύμφωνα με την εταιρία διέθετε τα απαραίτητα καύσιμα για όλη αυτή την διαδικασία, καθώς ήταν πλήρως εφοδιασμένο για το ταξίδι, την επιλογή εναλλακτικού αεροδρομίου, καθώς και όσα καύσιμα χρειάζονταν για αναμονή στον αέρα της τάξεως των 2,5 ωρών.
Η συνολική διάρκεια του ταξιδιού με τα καύσιμα που είχε θα μπορούσε να διαρκέσει έως και 8,5 ώρες σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αεροπλάνου και τον προγραμματισμό της εταιρίας για το συγκεκριμένο ταξίδι. Αξίζει δεν να αναφερθεί ότι μέχρι την τελική στιγμή της πτώσης, το αεροπλάνο βρισκόταν αρκετά πιο κάτω από αυτό το όριο, όντας στον αέρα 6 ώρες και δύο λεπτά.
Στο σημείο βρέθηκαν αμέσως δεκάδες οχήματα και ειδικά σωστικά συνεργεία, όμως τελικά δεν υπήρξε κανένας από τους επιβαίνοντες (55 επιβάτες συν το πλήρωμα) ζωντανοί. Τον λόγο πια έχουν οι ειδικοί, τόσο από την πλευρά της Ρωσίας όσο και της Αμερικής (το NTSB) για να ερευνήσουν τα «μαύρα» κουτιά και να βγάλουν το τελικό πόρισμα για το τι πήγε στραβά. Αυτό που πρέπει επίσης να σημειωθεί είναι ότι οι πιλότοι ήταν αρκετά έμπειροι με τον Κύπριο κυβερνήτη να έχει 5.900 ώρες πτήσης (τις περισσότερες σ' αυτόν τον τύπο) και τον συγκυβερνήτη 5.700 ώρες.
Σε κάθε περίπτωση τα νέα στοιχεία μεγαλώνουν τα ερωτηματικά σχετικά με το τι προκάλεσε τον μοιραίο δυστύχημα, καθώς όπως φαίνεται ούτε οι άνεμοι δικαιολογούν μια τέτοια εξέλιξη ούτε και η ικανότητα των πιλότων. Τα όσα έγιναν στο διάστημα των δύο ωρών που βρισκόταν το αεροπλάνο στον αέρα πάνω από το αεροδρόμιο και οι συζητήσεις μεταξύ των πιλότων αλλά και τον Πύργο Ελέγχου ίσως δώσουν την τελική εξήγηση στην πτώση-μυστήριο της πτήσης της Flydubai.
http://ift.tt/NOLczc
Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν από τον πύργο ελέγχου, το Boeing 737-800 έκανε την πρώτη απόπειρα προσγείωσης στο αεροδρόμιο στις 01.41 τοπική ώρα, η οποία ήταν και αποτυχημένη λόγω καιρικών συνθηκών.
Μετά από αυτό το αεροπλάνο βρέθηκε ξανά στον αέρα κάνοντας κύκλους στην περιοχή του αεροδρομίου σε ύψους αρχικά 8.000 ποδών ενώ μετά από 30 λεπτά πτήσης σ' αυτό το ύψος, ανέβηκε στα 15.000 πόδια.
Μετά από δύο ολόκληρες ώρες σε κατάσταση αναμονής, το πλήρωμα επιχείρησε την δεύτερη και μοιραία απόπειρα προσγείωσης στον διάδρομο 22 του αεροδρομίου του Ροστόβ.
Όπως αναφέρουν τα στοιχεία, στον διάδρομο εκείνη την στιγμή φυσούσαν άνεμοι 27 knots ενώ υπήρχαν και ριπές που έφθαναν έως και τα 42 knots. Το πλήρωμα παρ' όλα αυτά ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κάνει έναν ακόμα γύρο πάνω από το αεροδρόμιο, κάτι το οποίο δεν έγινε, καθώς συνετρίβη στην αρχή περίπου του διαδρόμου, ακριβώς 03.43 τοπική ώρα.
Το αεροπλάνο σύμφωνα με την εταιρία διέθετε τα απαραίτητα καύσιμα για όλη αυτή την διαδικασία, καθώς ήταν πλήρως εφοδιασμένο για το ταξίδι, την επιλογή εναλλακτικού αεροδρομίου, καθώς και όσα καύσιμα χρειάζονταν για αναμονή στον αέρα της τάξεως των 2,5 ωρών.
Η συνολική διάρκεια του ταξιδιού με τα καύσιμα που είχε θα μπορούσε να διαρκέσει έως και 8,5 ώρες σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αεροπλάνου και τον προγραμματισμό της εταιρίας για το συγκεκριμένο ταξίδι. Αξίζει δεν να αναφερθεί ότι μέχρι την τελική στιγμή της πτώσης, το αεροπλάνο βρισκόταν αρκετά πιο κάτω από αυτό το όριο, όντας στον αέρα 6 ώρες και δύο λεπτά.
Στο σημείο βρέθηκαν αμέσως δεκάδες οχήματα και ειδικά σωστικά συνεργεία, όμως τελικά δεν υπήρξε κανένας από τους επιβαίνοντες (55 επιβάτες συν το πλήρωμα) ζωντανοί. Τον λόγο πια έχουν οι ειδικοί, τόσο από την πλευρά της Ρωσίας όσο και της Αμερικής (το NTSB) για να ερευνήσουν τα «μαύρα» κουτιά και να βγάλουν το τελικό πόρισμα για το τι πήγε στραβά. Αυτό που πρέπει επίσης να σημειωθεί είναι ότι οι πιλότοι ήταν αρκετά έμπειροι με τον Κύπριο κυβερνήτη να έχει 5.900 ώρες πτήσης (τις περισσότερες σ' αυτόν τον τύπο) και τον συγκυβερνήτη 5.700 ώρες.
Σε κάθε περίπτωση τα νέα στοιχεία μεγαλώνουν τα ερωτηματικά σχετικά με το τι προκάλεσε τον μοιραίο δυστύχημα, καθώς όπως φαίνεται ούτε οι άνεμοι δικαιολογούν μια τέτοια εξέλιξη ούτε και η ικανότητα των πιλότων. Τα όσα έγιναν στο διάστημα των δύο ωρών που βρισκόταν το αεροπλάνο στον αέρα πάνω από το αεροδρόμιο και οι συζητήσεις μεταξύ των πιλότων αλλά και τον Πύργο Ελέγχου ίσως δώσουν την τελική εξήγηση στην πτώση-μυστήριο της πτήσης της Flydubai.
http://ift.tt/NOLczc
from ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ http://ift.tt/1nZZpOv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου