Το πρόσχημα για την άρνησή τους να προβληθεί το διαφημιστικό τρέιλερ με τη συνέντευξη του πρωθυπουργού ήταν ότι δεν είχαν διαθέσιμο διαφημιστικό χρόνο. Πρόκειται βεβαίως περί προσχήματος αφού τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι ποσοστό έως και 10% του διαφημιστικού τους χρόνου είναι κενό.
Να σημειωθεί ότι η δικαιολογία περί μη διαθέσιμου διαφημιστικού χρόνου χρησιμοποιείται συστηματικά από τους συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της εφημερίδας. Και να σημειωθεί, επίσης, ότι πρόκειται για τους ίδιους τηλεοπτικούς σταθμούς που σηκώνουν καθημερινά την παντιέρα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας με λόγους δεκάρικους περί δεοντολογίας, ορθού πολιτικού λόγου καθώς και την προσπάθεια φίμωσής τους από την κυβέρνηση.
http://ift.tt/SOTMhl
Δείτε το trailer του Documento της Κυριακής 5 Μαρτίου 2017
Να σημειωθεί ότι η δικαιολογία περί μη διαθέσιμου διαφημιστικού χρόνου χρησιμοποιείται συστηματικά από τους συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της εφημερίδας. Και να σημειωθεί, επίσης, ότι πρόκειται για τους ίδιους τηλεοπτικούς σταθμούς που σηκώνουν καθημερινά την παντιέρα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας με λόγους δεκάρικους περί δεοντολογίας, ορθού πολιτικού λόγου καθώς και την προσπάθεια φίμωσής τους από την κυβέρνηση.
http://ift.tt/SOTMhl
Δείτε το trailer του Documento της Κυριακής 5 Μαρτίου 2017
from ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ http://ift.tt/2mno8Qf
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου