Από την 1η Φεβρουαρίου ο Στέλιος Χατζηιωάννου δοκιμάζει την τύχη του στον χώρο του λιανεμπορίου με το νέο του σήμα το easyfoodstore στο Croydon, μία πόλη 200.000 κατοίκων στα βορειοδυτικά του Λονδίνου.
Το σχέδιο το οποίο ξεκίνησε το 2013 υλοποιήθηκε μόλις τώρα καθώς ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ήθελε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi. Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές οπότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount.
To πιλοτικό κατάστημα θα προσφέρει τα 76 βασικά προϊόντα κάτω από 33 λεπτά του ευρώ, κάτι που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα το καλάθι του θα γεμίσει με κάτι λιγότερο από 27 ευρώ. Το μότο της easyfoodstore είναι “Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές” και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα. Η αποδοχή του πρώτου καταστήματος θα κρίνει την περαιτέρω επέκταση της και την μετέπειτα ανάπτυξη στο σύνολο της Βρετανίας μέσω του συστήματος franchise. Σύμφωνα με τον κ. Χατζηιωάννου όσο μεγαλώνει η αλυσίδα τόσο καλύτερες τιμές θα μπορεί να πετύχει χάρη στις συμφωνίες που μπορεί να κάνει με τους προμηθευτές.
http://news247.gr/
Το σχέδιο το οποίο ξεκίνησε το 2013 υλοποιήθηκε μόλις τώρα καθώς ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ήθελε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi. Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές οπότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount.
To πιλοτικό κατάστημα θα προσφέρει τα 76 βασικά προϊόντα κάτω από 33 λεπτά του ευρώ, κάτι που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα το καλάθι του θα γεμίσει με κάτι λιγότερο από 27 ευρώ. Το μότο της easyfoodstore είναι “Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές” και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα. Η αποδοχή του πρώτου καταστήματος θα κρίνει την περαιτέρω επέκταση της και την μετέπειτα ανάπτυξη στο σύνολο της Βρετανίας μέσω του συστήματος franchise. Σύμφωνα με τον κ. Χατζηιωάννου όσο μεγαλώνει η αλυσίδα τόσο καλύτερες τιμές θα μπορεί να πετύχει χάρη στις συμφωνίες που μπορεί να κάνει με τους προμηθευτές.
http://news247.gr/
from ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ http://ift.tt/1P5lyo4
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου